2010年12月11日 星期六

原来你是这样来想我的

原来你都是这样来想我的...
与你那么多年的朋友...

我有的选择吗?
是,一切都是我的错!
紫薇,对不起!

你认为我不负责任,
那就不负责任吧.
我无言...

还有,有些东西就算你删除了,
一样会被人发现...
心在滴血...
你被人伤过你就知道了,
比你分手还痛苦!

你永远都看不到这篇东西,
因为我换了部落格的地址.

你也永远不会知道你的短短几句话,
足以让我一边写这篇东西,一边掉眼泪。
算了,有缘再见...我不会在掉泪了!!!

2 則留言:

Daryn Tae 提到...

i already mension :sakura..don't angry...ofcourse i know you will angry...so someone advice me deleted..wasn't don't wan let you know...is just...this is the feeling when your best friend put aeroplane...my heart also pain when i got this news....what i can say is..SAKURA ....Sorry for hurting you...

sakurasiao 提到...

i know u already mension~but u try the feel la~i say somethings very over then i tel u i already mension u dun angry~come la~u try it la~u dare to write then dare to put~y want to listen to others to delete the post~just post la~u dare to post it out u dare to take the resposible!hurt jor only say sorry~